killdeer

SATAN SNÄLLA HÖR MINA BÖNER

Kategori: Allmänt

Nu är det så att jag tyvärr varit för sen med att boka biljetter till Macklemores konsert i Globen, och har förtvivlat sökt runt på internet efter ståplatsbiljetter som ej kostat en miljon, men utan framgång.
 
För en stund sedan satte jag mig för biljonte gången vid blocket.se och skrev in Macklemore i sökfältet OCH SÅ HITTAR JAG EN BILJETTJÄKEL SOM LEGAT UPPE SEDAN NITTONDE SEPTEMBER???
 
Mailade säljaren fort som satan och är alldeles darrig. Jag vill så gärna gå, åh snälla.
 
 
 
/Julia
 

KOMMENTARER:

  • liz säger:
    2013-09-23 | 21:25:55

    HAHHAHAHA OMG <33333
    MEN GÖR DE FÖR FAN INTE??
    de kan vara hur mycket lurendrejeri på blocket som helst..
    har hört mycket historier om folk som blivit lurade. :c <3

    Svar: Jag ska ju fråga om serienumret och sen ringa de som har hand om biljetterna, jag har stenkoll chilla. C: <3
    Julia G

  • liz säger:
    2013-09-23 | 21:29:52

    AHAAAA!!
    fett coolt. 8D
    good job man!! do it then!
    <3

    Svar: YES JAG HOPPAS DET ÄR LEGIT annars dör jag nog av en hjärtattack orsakad av besvikelse och grov sorg :( </3
    Julia G

  • liz säger:
    2013-09-23 | 21:42:00

    mm hoppas de med :c <33

Kommentera inlägget här: