killdeer

ILSKEN

Kategori: Rant-ish

Jag finner mig själv i en position där jag är arg väldigt ofta på väldigt mycket.
 
Mest på människor som har så vrickad tro, som tolkat bibeln på vrickade sätt vilket resulterar i att de behandlar medmänniskor på ett vrickat och vidrigt sätt. Det gör mig så arg att jag inte kan göra mig av med dem.
 
I min ilskas extas så känner jag att jag endast skulle tilfredställa min kokande ilska egnom att brutalt tortera dessa människor.
 
Men sedan så kommer jag på att jag inte skulle klara av det, och att mitt liv skulle förändras och att det inte skulle vara en bra sak att göra eftersom mitt liv skulle påverkas drastiskt.
 
 
(Fast jag kanske skulle klara det ändå. Jag skulle behöva hålla mig uppe i extas, och konstant tankas med deras vidrigheter som bränsle för mina åtgärder. Vem vet.)

KOMMENTARER:

  • liz säger:
    2013-05-13 | 19:30:11

    usch hatar sånna människor ibland så mycket.

    är dte du som fotat??
    FÖR FETT AWESOME BILD. OMG! D:

    Svar: Om du menar min nya header så ja :)
    Julia G

Kommentera inlägget här: