killdeer

Kortfilmsprojekt

Kategori: Allmänt

Nästa sommar så har jag fått idén att göra en kortfilm. Jag har börjat skriva på manuset, men inget är färdigt och manusskrivandet kommer jag att få skjuta upp till sommarlovet då skolan börjar imorgon.
 
Jag heter Julia förresten och jag går första året på gymnasiet (Naturvetenskapliga linjen).
Jag gillar superhjältar, sci-fi, indiemusik och spel.
 
Som en härlig finish på mitt första blogginlägg så
får ni en bild på Di Levas Ekologiska Rymdpasta
                                                                         

KOMMENTARER:

  • louise säger:
    2013-01-08 | 21:45:37

    AWESOME BLOGG :DDD LÄNGTAR TILL DET FYLLS MED DINA BILDER 8D läääängtar tills du har manus ;)
    OMG AWESOME PASTA HAHAHH!

    Svar: TACK :D Jag längtar också, det ska bli awesome :3
    Julia G

  • Karro säger:
    2013-01-08 | 23:41:03
    Bloggadress: http://karolinapaz.blogg.se

    BAHAHAHAHAHAHAHAHA
    pastan är bäst och kommer alltid va bäst
    mysblogg ♥♥

    Svar: Rymdpasta is the best kind of pasta
    Aws tack <3
    Julia G

Kommentera inlägget här: