killdeer

FRANKRIKE, DANMARK OCH MÖJLIGTVIS PERU!!! (+ Shameless säsong 3)

Kategori: Allmänt

Jag ska till Frankrike med min franskaklass! (PEPPP)
Jag ska till Danmark med min mamma!
Jag ska kanske på arkeologresa till Peru eller Rumänien!
 
Ja, det här med arkeologi har jag på senaste tiden funnit väldigt lockande och jag har nu fått reda på att man under sommaren som gymnasieelev kan åka på bl.a volontärresor och arkeologiresor till en massa länder. Jag skulle älska att åka på en volontärresa, men just nu står arkeologi först på listan.
 
Veckan efter påsklovet så ska jag och min franskaklass åka till Frankrike! Värdfamiljerna som vi ska bo hos bor i Versailles, men vi kommer även att besöka Paris. Det ska blir så UNDERBART kul och spännande. Shit, jag ska prata Franska i en hel vecka! (Vi åker på måndagen och åker hem sent på fredagen)
 
Antingen så kommer jag att bo hos en Otakuflicka eller hos en tjej som heter Sirine. Vi har Skypeat med Fransmännen/Fransoserna och jag råkade säga att jag är 60 år gammal. De var supergulliga (speciellt Aymeric håhåhå~).
 
SHAMELESS SÄSONG 3 HAR KOMMIT UT ASDFGHJKL
JAG VISSTE INTE ENS ATT DET SKULLE KOMMA EN TREDJE SÄSONG ASDFG
 
HA RE BRA

KOMMENTARER:

  • Kääruuu säger:
    2013-05-14 | 18:22:30

    Säg till om du ska volontära för det vill jag meeeee
    Har planer på att läsa (MINNS INTE VAD DET HETTE) typ sociologi i Hawaii ett år omg vill bara bli klar med gymnasiet :---)))

    Svar: Okej det ska jag göra! :D Omg shit vad coolt ;_; en tjej i min klass ska plugga i Kenya hela nästa termin! Jag vill också läsa utomlands, men typ filmografi.
    Julia G

  • Karro säger:
    2013-05-18 | 00:03:11
    Bloggadress: http://PEACHPOWER.blogg.se

    Ok lånade en bok idag om indianer blablabla, och SÅ STOD DET ANTROPOLOGI OCH DÅ KOM JAG PÅ ATT DET VAR SÅ DET HETTE så ja, jag vill studera antropologi (inte sociologi även fast det liksom tillhör samma gruppsak).

    AAAA en tjej i min klass ska också göra det omg, hon ska gå i svensk skola där. och amanda min frend ska vara utbytesstudent i usa ett år uuuhhhh.

    Svar: Aah vad intressant! :D
    Omg sobs jag vill också MEN jag vill efter gymnasiet.
    Julia G

Kommentera inlägget här: