killdeer

Seriously? Seriously.

Kategori: Rant-ish

 
Är. Hon. Fucking. Allvarlig.
 
HON HAR JU PHOTOSHOPAT BÅDA BILDERNA
 
OCH KOLLA ÖVERSTA BILDEN
HAR HON INGA LUNGOR ELLER? FÖR JAG FATTAR INTE HUR LUNGOR+REVBEN KAN FÅ PLATS I EN SÅN LITEN BRÖSTKORG
 
ÄR HON FUCKING ALLVARLIG.
 
OCH LÄS KOMMENTARERNA 
"Åå din kropp är helt underbar!<3333"
 
"Det här har inget med din bikini att göra men jag måste bara säga att du är den snyggaste människan jag sett! <3"
 
"Oj så smal du är! Helt platt … nåja, träning ger resultat haha!
 
"ÅÅååhåhåhå vilken fin bikini! Och din kropp är to die for!"
 
"perfektion i högsta grad, din kropp är perfekt!!"
 
helt jävla patetiskt.

KOMMENTARER:

  • liz säger:
    2013-05-19 | 11:43:38

    Ja den måste vara redigerad herre D: dagens skönhetsideal.. mår illa

  • Karro säger:
    2013-05-19 | 13:42:05

    AHAHAHAHA HON SER JU UT SOM EN BANAN PÅ FÖRSTA BILDEN

    Svar: hAHAHAHA JAA
    Julia G

  • Felicia Gullstrand säger:
    2013-05-22 | 15:30:46
    Bloggadress: http://chocolatechip.blogg.se/

    Nä men så trevligt då fick jag reda på det, tack så mycket! Jag antog att det var något italiensk men glömde helt bort att kolla upp det sen så tack :)

    Svar: Nemas problemas! :D
    Julia G

Kommentera inlägget här: